Saturday, December 23, 2006

Ο λύκος, η αλεπού και άλλες μαϊμούδες

Κάποιοι φίλοι με ρωτάνε ποιο είναι το πρόβλημα μου με τους τύπους που αποκαλούνται tipsters; Ποια είναι η διαμάχη μου με όλους αυτούς τους περίεργους που γράφουν ανώνυμα τα προγνωστικά τους για το Στοίχημα; Για ποιο λόγο γράφω αυτά που γράφω για αυτούς;

Πρώτα απ’ όλα πρέπει να ξεκαθαρίσω κάτι.

Δεν έχω κανένα πρόβλημα με αυτούς τους τύπους. Πιστεύω ότι βρίσκονται εκεί που βρίσκονται για να κάνουν την δουλειά τους. Η δουλειά τους είναι να δίνουν προγνωστικά για το στοίχημα και αυτό κάνουν.

Εγώ με την σειρά μου θα θέσω ορισμένα αυτονόητα ερωτήματα. Αν εσείς μπορείτε να δώσετε ικανοποιητικές απαντήσεις τότε έχετε δίκαιο και έχω άδικο.

Πώς χρηματοδοτείται ένα site ή ένα έντυπο που ασχολείται με το στοίχημα;

Πώς είναι δυνατόν ένας tipster να έχει χορηγούς και διαφημιζόμενους στις σελίδες των προγνωστικών του, εταιρείες στοιχημάτων;

Υπάρχει σε οποιοδήποτε site κάποιος tipster που να γράφει με τα πραγματικά στοιχεία του; Που να έχει ένα όνομα όπως όλος ο κόσμος;

Πώς ξέρω ότι τα στοιχεία για τα στατιστικά που δίνει είναι πραγματικά; Υπάρχει κάποιο site που να έχει όλο το ιστορικό πονταρισμάτων του tipster; Ή μήπως αναφέρονται τα τελευταία 10 προγνωστικά του;

Εγώ δεν μπορώ να βρω ικανοποιητικές απαντήσεις στα παραπάνω!

Για μένα υπάρχει ένας και μοναδικός λόγος να «ακολουθήσω» τον λύκο ή την αλεπού στην ξέφρενη πορεία τους προς την χρεοκοπία. Να έχω κάποιον άλλο να κατηγορώ για την χασούρα μου.

Ε, λοιπόν Κύριοι, δεν θέλω να κατηγορώ άλλους για την χασούρα μου.

Για την ακρίβεια δεν θέλω να χάνω. Θέλω να κερδίζω!

Θέλω να κάνω τις επιλογές μου με μαθηματικά και στατιστικά κριτήρια και όχι με τους βάση τους χρησμούς του Κουνελιού και του Μπαρμπουνιού.

No comments: